Lemn8 - Dating met een Autist... (very wrong i know)

And a new one manifested itself in the wrong kind of corner. Hope you like it…
https://soundcloud.com/lemn8/dating-met-een-autist

nice! could use some 808’s!

Bewonderingswaardig! Sommige momenten van timing hebben wel werk nodig. Bridge is super nice!

Je zit toevallig op een vergelijkbaar punt als ik. Ik heb er in de loop van de jaren wel veel theorieen over verzonnen, maar ook nooit in de praktijk gebracht! :slight_smile:

Wat voor microfoon gebruik je? Ben wel benieuwd naar de autotune en vocoding. Puur TAL of gebruik je ook Harmor? Ik ken aardig wat goede vocoding-muzikanten in NL maar heb het ze eigenlijk nooit gevraagd, gewoonweg omdat ik nooit zong!

I don’t understand the language yo… Hehe kidding. Maar thanks. En betreft timing je hebt gelijk kwam erachter dat ik ontzettend snel schor wordt als ik zing bleikbaar das echt irritant. Dus moest een keuze maken. Ik gebruik spullen die ik rond heb liggen dit is een sony ECM-23FII. Geen idee of het wat bijzonders is en er blijft toch weinig van over.nee puur Autotalent en TAL-vocoder. renoise doet de rest. Heb hier een voorbeeld gemaakt:

. Dan zie je een beetje de setup en ook de loser verantwoordelijk XD.

Bewonderingswaardig! Sommige momenten van timing hebben wel werk nodig. Bridge is super nice!

Je zit toevallig op een vergelijkbaar punt als ik. Ik heb er in de loop van de jaren wel veel theorieen over verzonnen, maar ook nooit in de praktijk gebracht! :slight_smile:

Wat voor microfoon gebruik je? Ben wel benieuwd naar de autotune en vocoding. Puur TAL of gebruik je ook Harmor? Ik ken aardig wat goede vocoding-muzikanten in NL maar heb het ze eigenlijk nooit gevraagd, gewoonweg omdat ik nooit zong!

good stuff!