Bli med å drekk a?
Jeg og Xerxes er klare som to store egg (stort sett hver dag, hele døgnet)
Bli med å drekk a?
Jeg og Xerxes er klare som to store egg (stort sett hver dag, hele døgnet)
Lol, eg va litt sånn: då eg såg mitt navn på eit topic her, hehe…
Eg er med, siste dagen på jobb er imorgen, så er det party til eg begynner å studere pedagogikk. Yeehaw…
Woooohooooo. Min siste dag er i morra også. Da er det party helt til jeg begynner å jobbe igjen
Xerxes har hatt sin siste dag for lenge siden. Den heldiggrisen.
Party i morra da? Eller på lørdag? søndag kanskje? Bare skrik ut.
jaja!! party i morra… moduler og sprit for alle penga.
[dutch]
Kunnen we a.u.b. wel weer gewoon Engels gaan praten, anders kan niemand elkaar verstaan en krijgen we dalijk een groot rotzooi forum…
[german]
Könnt ihr jetzt bitte wieder English tippen, weil sonst bekommen wir gleich ein multi-sprachen forum wo wir uns nicht mehr richtig unterhalten können.
[english]
Could we please write English again so that we can all understand eachother…
[american]
f**** the shut up and speak the universal language!
Yeah, we COULD…
Maybe we shoulda mentioned that this is about partying somewhere around Oslo, Norway. So it’s kinda of narrow interest, won’t you agree?
sagosen,
men er du klar da? sinatra har eget gjesterom hvor du kan sove over til lørran… hadde jo vært kult. er nøyaktig en times togtur fra oslo s, med vestfold banen. holmestrand stasjon. sinatra bor 1 minutt gange derfra.
og dufey da?
DISCLAIMER:
The following post will be written in the obscure Norwegian language, and will thus not be understood by most people. Anywhere. The authors - in following text THE AUTHORS, still firmly believe that anyone but THE AUTHORS and NORWEGIANS (or swedes) have any interest of this topic whatsoever.
PARTY IKVELD!!
hehe… Overnatting sku gå bra, tar med tannbørsten og andre børsten vett.
Jag får ta och komma upp till Oslo någon gång då… när jag har tid… Har fortfarande bara åkt igenom Oslo, så jag vill absolut kolla in partylivet där… hmm… norska tjejer…
Oh yeah indeed!
Får arrangere party med trax, chix & booze. I tilfeldig rekkefølge…
fett fett!!
hva er mail adressen din sagosen? sender deg mobilnr mitt der…
Hæ?
mailadressen min er:
sagosen alfrakrøll hotmail dått com
(sånn for å unngå spam)
…Er faktisk nesten mindre redd for å gi ut mobilnr mitt enn mailadressa, HATER HATER spam!!
hm, kom nett på at om eg gir ut mobnr kan folk finne adressa mi og sei sånn “I know where you live…” Scary! Eller berre paranoid.
Eg kjem!
adda deg på msn… men veit ikke om du kjører det.
sendte deg en mail ihvertfall… så da er alles gut
velkommen til renoise 1.5 anicipation party stedet hvor man tar gleden på forskudd!! hehe
yeeehaaaaa… blir trackers mekka
Nice! Då mangler vi berre dei andre norske trackerene her inne; Sunjammer, Martinal og Pysj… og fleire?
Forresten, det er berre inne og drekka etc, sant? Ikkje nåke uteliv, for isåfall gidder eg ikkje akkurat pynte meg.
Ikke umulig at vi tar en tur ut. Men du trenger ikke akkurat ta med bunad. Hjemme alene-fest er uansett det beste etter min smak.
Da er hansee bekreftet også
Skulle fått flere trackere også ja. Xerxes har vel plass til jaffal en halv tracker på to-setern sin.
I kvæld ska monitorane få spælt seg litt tænk’jæ
sagosen. jeg kjører olabukse t-skjorte. vi er ikke så fine på det her på bøgda ingen som ser rart på deg på byen selvom du ikke har på slips hehe…
Nice, då blir det olabukse, xbox-t-skjorte og slips. På pur faen. Hihi…