Xerxes On Norwegian National Radio

Hi

Just wanted to inform about Xerxes appearance on norwegian national radio tonite. B)

He’s ‘Urørt’ (untouched) for this week, and will get massive play on the radio all week. It’s one step in the right direction. ;)

The program is on NRK PETRE tonite at CET 22:00-00:00.

You can hear it on one of the following streams:
24kbps http://media.hiof.no/streams/m3u/nrk-petre-24.m3u
56kbps http://media.hiof.no/streams/m3u/nrk-petre-56.m3u
128kbps http://media.hiof.no/streams/m3u/nrk-petre-128.m3u

And recent in from Xerxes on the phone: Massive advertising for Renoise :D

WOW!!!

Congratulations, Xerxes!

I believe this is the same way Ugress and Elektrofant got started… plus many more.

:yeah:

hmm… wasn’t ReNoise too unstable and feature-missing to make any kind of music? :rolleyes:

:yeah: :angry: :)

Did xerxes ever say that? nooo…

Congrats Xerxes! :yeah:

Congrats ! :D :yeah:

Weee! Congrats :)
Listening right now and huh… I can´t understand what they´re talking for some reason… except Xerxes´s name (sexy spoken by the female mod btw.) :D

I can’t listen to the streams … :(

edit : now I can, but I dont understand a word, and the connection drops quite often … :angry:

Stream works here, no skips. Very cool this btw, still waiting for music by xerxes.

listening

blahblahblahblah … amiga … blahblahblah…

it can speak!

congrats! :yeah:

thanks a lot fellas!
i put in a link to renoise on my “urørt” page… i’m sure lots of ppl will check in over the next few weeks.

thanks for support! and massive luv to my brutha sinatra :)

Sier bare én ting;

Jævlig fett, Xerxes!

Digger musikken din til de grader!

Og hva skjer? Hehe, fant sanger på Urørt-sia jeg ikke visste du hadde laga!

Hører på Fall, veldig byssanlul-feeling over den :)

Übernice!

dufey!

kult, takker så veldig mye! hvis du ser den linken i bånn av signaturen min finner du masse masse masse mer :)

hvor er du fra forresten?

(hørte nettopp på “come with me” … du har jo skill! sinatra og deg skulle slått dere sammen en gang… sinatra er kick ass på upbeat stilen… og det er jo ingen tvil om dette er noe du behersker godt også).

Takk, Xerxes!

Bassen fra Come With Me er faktisk inspirert fra bassen din i “pi”, syntes det hørtes så fett ut når bassen slo pulserende på starten, på bass-tromma og snare’n.

:)

Og jo, sant det, har en del sanger her av Sinatra, og veldig funky upbeat saker…

Tror jeg fortsatt har en del igjen å lære før jeg blir like rå som dere, men det kommer seg…

Er forresten fra Oslo.

Cool congrats!

dufey,

drekker du øl er du mer enn velkommen til trackevoerspiel sammen med sinatra og meg til helga… da er det kun moduler og øl som teller :) tar deg jo under en time og komme ut hit…

si ifra på mail til xerxes@hellven.org

Trackervorspiel? Mojo mojo… ;) Er bosatt i Oslo sjøl, skulle samla ein heil bøling renoise/trackerfolk for party party! DET hadde vore artig, det!

Dufey, eg skal forresten spille ikveld på Kjeller’n. Om eg får til eit bra sett tidligere på dagen, that is… OG så ble eg spelt på Radio Nova på mandag! :) Wee!

-english-
For those incapable of understanding stuff here, some was non-interesting PM’s, others were about me getting played on radio as well. Only 1 appearance, but still, my first time! Cool… ;)