Ok Det Her Er Lidt Stenern:) Sorry

sten

There’s a good way to learn Renoise or any other tracker around. Grab the demosongs, look at them, analyse them, play around in the tracker and do it the trial and error way. Worked for me atleast back then.

Der er mange norske Renoise-brukere her også. ;)

Jeg anbefaler deg at lese tutorials på In:Depth og Renoise Wiki, eller følg It-Alien’s råd her: https://forum.renoise.com/t/where-should-i-start-from/19599

Other than that, there’s also the Youtube-feeds. Just search for “renoise” and you’d have a few good things to watch.

Though, a live tutorial could be the best, hope you find the help you need!

der er noget dansk hjælp her hvis det er :D

Buzzin off not being able to understand you lads!

I like the O symbol on top of the “a”… What does that mean?

å is the last letter of the danish alfabet and is a vowel! :)

Danoise = french for “dane”

Der var en tråd herinde om hvor folk kom fra, Renoise er ret godt repræsenteret i verden :slight_smile:
http://www.renoise.com/board/index.php?sho…c=13419&hl=

Er der nogen speciel grund til at du vil lære Renoise af en dansker? Folk er sgu’ hjælpsomme som det er, og engelsk er jo ikke svært…men hvad ved jeg :D

P.S:Jeg er bosat i downtown Århus, hvad med jer ?

grunden til at jeg helst vil ha’ den på dansk skyldes at jeg gerne vil have noget face to face undervisning bare her i starten for at forstå det helt basale. når det sidder fast vil jeg helt sikkert også udnytte dette forum så meget som muligt. jeg kommer forresten fra århus så nu er vi 3 derfra.

ok i have just been writting about why i would like some lectures on danish, it’s just because i would like to understand the basic stuff regarding the migthy renoise to the fullest without any misunderstandings. :)

sejt, troede ikk der var så mange danskere her på forumet, det r sku da najz, vil heller end gerne hjælpe hvis jeg kan

Al erfaring viser at vi danskere er enormt svære at undgå, selv herude på internettet. Desuden: af de seneste undersøgelse fremgår det tydeligt at danskere er de bedst klædte trackere i verden.

Sådan er det, tmd er næsten lige om hjørnet, nu skal der trackes.

How is it pronounced?

like the spanish O, a bit like in “board”, but more open like…